Wednesday, July 25, 2012

What's in my bag? (travel edition)

-prastari ofucani duks, koji obožavam i nikako da ga se otarasim, jer je savršene dužine, debljine, dužine rukava, ima veliku kapuljaču i ne propušta laganu kišu.
-naočare i futrola za naočare
-novčanik sa priveskom( <3)
-mobilni telefon
-fotoaparat i futrola za fotoaparat
-pasoš
-iPod 
-krema za ruke,pošto su mi često suve i pucaju :(
-krema za lice sa visokim zaštitnim faktorom
-kapi za oči
-grožđana mast
-njam njam l'occitane čvrsti parfem sa mirisom ruže
-nezaobilazna flašica vode
-planer sa pregradama u kojima su mape, karte, vodiči, vizit-karte, vlažne i obične maramice, kuponi i ko zna šta još.
Sve to spakovano u moj omiljeni ranac za putovanja (u koji inace stane sva garderoba potrebna za desetodnevno odsustvo od kuće:)) koji prosto vrišti "TURISTAAA!" i niko me ne dira :)

16 comments:

  1. Opet taj tvoj planer :D
    E i naočare su ti super ;)

    ReplyDelete
  2. za 10 dana sve ti stane? O.O , ja moram priznat ja sam se popravila jer vucem samo jednu torbu haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da da, sve sem velikog peskira, mada to uglavnom drzim pored mene da se pokrijem, jer se obavezno komiram tokom puta :)

      Delete
  3. Ti bas svasta nosis. :D
    Super cvike.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala:)
      Mogu ja i gore, ovo je redukovano izdanje:D

      Delete
  4. ranaaaaaaaaaaaaac!!!!!naocare isto!!!:)xoxo





    http://style-squared.blogspot.ca/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D
      Super vam je blog i kombinacije, samo mislim da bi bolje bilo bez pucenja, ali to je samo moje misljenje :)

      Delete
  5. E, super ti blog, skroz kreativan i bleskast.
    Reci mi ovo je pakovanje za 10 dana za more?
    A, ostatak prtljaga?

    Ps. planer ti je fantastican!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      U ovaj ranac mi stane garderoba za deset dana puta, a ove sitnice uglavnom nosim u nekoj tasni, koju nosim pored ranca. Medjutim, najprijatnije mi je da imam ranac kad obilazim neki grad,em mi je najudobnije, em imam mesta za suvenire i eventualni soping :)

      Delete
  6. Love your bag. This is a great idea. I always see people who do what's in their bag normally but I've never seen someone do a travel edition. Great idea.

    Sheinside GIVEAWAY

    ReplyDelete
  7. Istu ideju za post sam imala i ja! :D privukla si me nazivom bloga, pratim te :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D
      Samo napred, obozavam "What`s in my bag?" postove :D

      Delete