Thursday, February 21, 2013

Telephone girl

Ovaj crtež je prvi iz serije i nacrtan je pre tačno 7 godina. 
Inspirisalo me to što je u to vreme većina mojih prijatelja živela u drugim gradovima ili nisu išli sa mnom u školu, tako da sam konstantno bila zaljepljena za telefon (onaj starinski, bakelitni).
Pre 3-4 godine sam iy misterioznog razloga prestala da pravim ilustracije sa tom devojčicom, i do tada sam ih imala 30ak.
U to vreme sam otkrila efaplast , tj. da po njemu može da se crta kao po papiru i počela da radim na ostvarenju svoje želje iz detinjstva. Naime, uvek sam čuvala sve svoje crteže i bila toliko ponosna na njih da sam htela da ih okačim na sebe i nosim okolo - i najzad sam to i mogla :)
Napravila sam najmanje 30 broševapo narudžbini  sa ovom devojčicom i nijedan nije rađen po kalupu, svaki sam crtala na licu mesta iz glave, tako da ne postoje dva potpuno ista. Ovaj je poslednji koji sam napravila i upravo ga sada nosim :)


Ovde se otprilike vidi veličina:

Pozdrav do skorog kuckanja !


3 comments:

  1. That is so cool!!! Google translate gave me a weird translation, but did you make this out of a drawing you made when you were a lot younger? That is such a fantastic idea. What a special thing to own!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks :)
      OMG I just translated it with google, hahahaha:D
      Yeah, I do that a lot right now, since I just to have much more inspiration for drawing earlier:)
      I really should start writing all my postos in both serbian and english.

      Delete