Thursday, April 4, 2013

this + that: stuff, lately.

Pronalazak iz kineske prodavnice. Košta 20 dinara, ima oko 5 metara i preslatko je. U nedostatku "washi" trake, koja se u Nišu ne može naći nigde, dolično služi za dekoraciju.
--------------------------------------------------------------------------
Sticky tape I found in chinese store. It is really cheap and looks really good. I use it for decoration instead of washi tape, which is rarely find in my hometown :/

Work in progress.
Najnoviji primerak iz kolekcije minerala - ahat.
-------------------------------------------------------------------
Newest member of my minerals collection - agate.
Dva nova stanovnika moje sobe. Do skoro sam imala samo jedan kaktus koji se iz misterioznog razloga potpuno osušio.
---------------------------------------------------------------
Two new cactus. Until recently I had one, but after almost three years , he misteriously died while I was absent.
Divni novi prsten iz Venecije <3
----------------------------------------------------------------------
My newest ring from Venice. I absolutely adore it <3
Neke zanimljive sitnice koje sam dovukla iz Slovenije. Flaster sa macama mi je genijalan :)  U Ljubljani sam otkrila "Rayher" robnu kuću sa nezamislivo velikim asortimanom svih mogućih materijala i alata za svaki mogući kreativni hobi. Bila sam u toliko rastrzana da sam kupila samo nekoliko stvarčica. Sramota. 
--------------------------------------------------------------------------
Some fun stuff i brought from Slovenia. I love this cats printed band-aid! In Ljubljana i discovered huuuuge "Rayher" store with all sort of materials and tools for all kinds of creative hobbies. I was so overwhelmed and confused by all those stuff that I bought just few stuff. And I am ashamed.
 


Nakit kupljen na buvljaku za ukupno 250 dinara. Brošem od slikane svile sam apsolutno oduševljena. Broš sa kamejom planiram da malo prepravim, kao i ogrlicu, a privezak - ram ću da iskoristim za neku od kameja koje sam napravila. Buba od tirkiza me oduševila, upravo pravim narukvicu sa njom:)
------------------------------------------------------------------------
I bought this bunch of jewelry at local flea market for just 3$. Brooch with painted silk is one of my favourite finds ever. Other brooch and pendant are also very pretty, but I have some plans to "pimp" them. I have some really pretty cameos I made and I will try to fit them in that empty frame, I think it will look very pretty.
This bug made of turquoise is just beautiful, I am making bracelet for me right now :)

Čim sam došla iz Slovenije upala sam u gomilu obaveza oko fakulteta i projekta zbog kog sam bila tamo, ali sad sam se organizovala, pa ću postovati malo redovnije :)
U pripremi je nekoliko DIY postova, neki lepi novi nakit...videćete uskoro:)

2 comments:

  1. Tračice mi se dopadaju... Posebno ona koja je providna, pa samo motivi dolaze do izražaj.
    Moram da priznam da ovako nešto kod naših Kineza (u SU) nisam videla... ali sada ću da ih pitam, kada budem išla. Nadam se da ih imaju!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam ih nasla u delu gde stoji pribor za skolu :)
      Srecno sa trazenjem, ja planiram ovih dana da prosetam da nadjem jos.

      Delete