Tuesday, March 27, 2012

Crveno i braon?

Nikad nisam bila veliki fan crvene odeće. Uvek sam bila naklonjenija timu zeleno/plavo/ljubičasto(naročito ljubičasto <3 ) nego timu žuto/narandžasto/crveno, jer su mi te boje još više isticale vamirsko bledilo i svetle oči, što mi se nikako nije dopadalo i delovale su mi previše napadno.. Međutim oduvek sam obožavala crvene detalje , što u vidu nakita, što u vidu aplikacija na garderobi, a najviše u obliku srca(i o tome će već biti reči, a i primetiće se moja "opsesija" srcolikim stvarima) , zbog čega sam se oduševila kada sam u jednoj hobi radnji videla malene nitne u obliku srca u prelepoj nijansi crvene.
Nisam imala jasan plan šta ću sa njima kada sam ih kupila, sem možda da bi lepo izgledale kao detalj na nekoj torbi. Jedno vreme su samo stajale na stolu kako bih mogla da ih gledam i smislim šta ću sa njima, a ja sam se za to vreme navukla na seriju "That '70s Show". Gledajući seriju razmišljala sam o tome kako su tonovi braon boje bili popularni tada, kao i nakit od prirodnih materijala, tipa konac, kanap, drvo u različitim formama i oblicima.
A onda mi je palo na pamet da moja slatka mala crvena metalna srca ukombinujem sa ukrasnim braon kožicama( bar je pod tim imenom bila poznata kad sam ja bila klinka), koja inače nije prava koža, ali veoma liči. Kupila sam ih u gorepomenutoj hobi radnji pre nekog vremena, jer me privukla ta kombinacija dve braon boje (uticaj "That '70s Show"-a?) i iako sam znala da ću od njih napraviti narukvicu i osmslila sam i formu, konačna ideja se nikako nije oblikovala u glavi.
Kombinacija braon i crvene mi nikad nije bila privlačna, čak me i odbijala jer mi je delovala previše močvarno i depresivno, pa sam se sama sebi začudila kako su se te boje same sklopile u mojoj glavi. Međutim, kada sam materijal stavila jedan pored drugog, oduševila sam se, i nekoliko puta se žestoko posekla u žurbi da narukvicu što pre završim. Rezultatom sam oduševljena i još uvek ne mogu da prestanem da je gledam <3

A evo i kako stoji na ruci(fotografija je možda malo mutna, pošto sam drugom rukom slikala, a fotoaparat mi i nije baš najbolji):




2 comments:

  1. Super je narukvica :)
    Odlicno se sve uklopilo!
    A sto se tice poslednje fotkice, ni malo nije mutna, sve se vidi kako i treba...

    ReplyDelete
  2. jao sjajno je! srcići su fenomenalni!! ♥

    ReplyDelete