Tuesday, September 11, 2012

this+that

1. Fifi, preslatki klempavi zečić(iako na ovoj slici izgleda kao veverica :) koga je moj dečko usvojio
2. Moja nova omiljena solja za kafu
3. Nostalgija za morem. Obično se radujem jeseni, ali kada se setim ovogodišnje zime,  i ne radujem joj se baš toliko kao obično.
4. Michael Balzary, poznatiji kao Flea, basista mog omiljenog benda Red Hot Chili Peppers. Pre desetak dana sam imala priliku da ih prvi put slušam uživo u Sofiji i tada je nastala ova fotografija. Malo je reći da sam bila pre pre presrećna (i dalje sam) :)


4 comments:

  1. Gnjavila bih zečića do iznemoglosti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da, to otprilike i radim kad god odem kod decka, a kuci imam i ja jednu mazu za gnjaviti :)

      Delete
  2. prekrasan je zeko mali ! ja bi ga isto sad odmah izmazila.

    ReplyDelete
  3. Zekonja je mnogo sladak! Prava jedna pufnica:)

    ReplyDelete