Sunday, September 23, 2012

Hello Autumn! (+ ja na "Modi za poneti" -jej!)

Stiglo je moje omiljeno godišnje doba <3
Ali ne pišem ovaj post da bih podelila sa čitaocima koliko volim jesen , već da bih vas obavestila da se 28og, 29og i 30og septembra u KC "Grad" održava septembarska "Moda za poneti" i da ja posle tri godine opet učestvujem! 
To je između ostalog i razlog što ovako dugo nisam pisala, bila sam prilično zauzeta pravljenjem nakita, što za izložbu, što poručenog, a u međuvremenu sam i završila osnovne studije. Sitnica :)
Napravila sam svašta nešto lepo što ću podeliti ovde na blogu u narednih par dana, za sada ostavljam sličice dva moja omiljena komada. 

Vidimo se na "Modi" ;)




7 comments:

  1. Hello :)
    Puno uspeha na modi :) Javi obavezno utiske, kako o druzenju (cenim da ce i to da se nadje :P tako i o prodaji, da mi ostali znamo i to)...
    I pokazi obavezno i ostale stvarcice koje si pravila... MNOGO mi se dopadaju mindjuse, i "udice" na kojima vise... Jesi li ih ti pravila? Nekako nemam utisak da sam ih videla, takve do sada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D
      Nadam se da ce biti bar nekoga koga znam ili raspolozenog za druzenje, jer sam ja dugo bila van svog elementa, a za to vreme se pojavila gomila novih ljudi...a ranije kada sam bila su bili pomalo neprijateljski raspolozeni, narocito oni fakultetski obrazovani umetnici, jer sam ja ,jelte, student hemije, nemam ja sta tu da trazim. Hocu, imam bas puno stvari, ali moram da ih slikam, i kacicu obavezno :D
      Udice sam sama napravila, uspela sam da nadjem izuzetno dugacke i cvrste "iglice", pa sam ih savila pomocu kljesta:)

      Delete
  2. jako su lijepe te nausnice na list! puno uspjeha na izlozbi!

    ReplyDelete
  3. Pretty photos!!!! love them very much!!! x

    ReplyDelete
  4. Autumn is also my favorite season! Beautiful earring and ring! Hope you had a great success in the show :)
    You have a lovely blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    ReplyDelete