Sunday, November 25, 2012

Sleeping kitty



Mene, kao okorelog mačkoljupca, ne može dovoljno da načudi činjenica da nikada do sada nisam napravila broš u obliku mačke. Ovaj mali broš od efaplasta je nastao po jednom brzinskom crtežu nastalom tokom predavanja i potpuno je presladak! Razmisljala sam da li da ga ostavim kao crno beli crtež ili da ga obojim i dodam neke šare, ali sam se odlučila za najjednostavniji mogući dizajn, jer tako dolazi do izražaja ta neodoljiva lepota mačke koja se sklupčala da spava. 

--------------------------------------------------
 I am a big cat lover, so it surprises me, as well as people who know me, how I never made a cat brooch (I am a big brooches lover as well). So I decided to make this little brooch based on my quick drawing, and I apsolutely adore it! I thought about coloring it, but I left it this way because it shows pure beauty of sleeping cat in the best way.
This little guy on the pictures below found my boyfriend few days ago  and followed him home, so he is there for now, and i reeeeeally hope he will keep him! He is just to cute <3
-------------------------------------------------
Mališa sa slika koje slede je jedan preslatki umiljati mačak koji je našao mog dečka i odlučio da ide kod njega kući, tako da trenutno boravi tamo na neodređeno vreme (nadamo se za stalno:) ).



14 comments:

  1. U pravu si, ovako crno bela macka :) je mnogo efektnija :) Mozda u sledecem nastavku, da napravis macu sa sarama?
    A ovaj mali slatkis je fantastican... Jaooo, sto volim maceeeeeee :)

    ReplyDelete
  2. a čeka te i nagradica na mom blogu! :)

    ReplyDelete
  3. joj preslatko je! a ja volim mice mace puno puno pa mi je jos sladje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D
      Pa da, kada volis macke,nekako ti sve sa njima dodje duplo sladje :D

      Delete
  4. Presladak je bros i slazem se da mnogo lepse izgleda ovako crno beli. :) A i mackica je preslatka. :))

    ReplyDelete
  5. iiii nisam bas neki veliki fan mackica ali ovaj bros je presladak :D

    ReplyDelete
  6. Cute! :)

    Suvi
    http://sutuko.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  7. Presladak je! I mačkonja i broš! I sviđa mi se što je b&w! :)

    ReplyDelete