Sunday, November 18, 2012

this+that


1.Oblačinsko jezero
2.jesen <3
3.Dva nova prstena koja apsolutno obožavam! Ovaj sa ružom sam kupila na oktobarskoj "Modi za poneti" (nisam sigurna čije je delo), a ovaj sa vevericom mi je napravio dečko, pošto sam se oduševila kada sam je videla.
4.Ljubičasti broš za zekom mi je napravila sestra (uživo je još lepši :), ogrlica sa sijalicom (genijalna je,je l' da?) je poklon od najbolje drugarice, a broš patka je moj najnoviji vintage ulov(100 din).
Ne znam da li sam napisala nekad, ali moj omiljeni delovi nakita su definitivno broševi i prstenje. Pravi sam hrčak kada su ta dva u pitanju i mislim da ih nikad ne mogu imati previše :)
-------------------------------------------------
1. Oblachina lake
2. Forest in autumn
3.Two new rings, the one with rose came I bought at "Fashion to go" in October, and the one with the squirrel my boyfriend made for me out of a charm we found in a store. I just adore rings!
4.Purple brooch is made by my sister (it has bunny on it, there is no way you couldn't love it!), necklace with light bulb pendant is gift from my best friend, and the duck brooch is my newest vintage found(adorable!).
When it comes to rings and brooches, I just can't help myself. I really love making and collecting them, if you ask me, girl can never have too many :)

11 comments:

  1. Replies
    1. Jeste, i ja sam se zaljubila kad sam je videla :D
      Funkcionisala bi ona super i kao ogrlica(posto je kupljena kao privezak u radnji sa repromaterijalom), ali je definitivno bolja kao prsten:)

      Delete
  2. Zaljubila sam se u sav nakit, veverica i vintage patka <3

    ReplyDelete
  3. great post & blog! maybe we follow each other !? Let me know :) Greetings www.yuliekendra.com

    ReplyDelete
  4. PATKICA I VEVERICA!!!!

    Nikada nisam videla takvo prstenje, divno je unikatno!!!! :)))

    ReplyDelete
  5. Auh koliko odusevljenje vevericom, moracu da se bacim u proizvodnju :D
    Inace, bros patka mi je definitivno jedan od omiljenih vintage ulova ikad, jedva cekam subotu da idem opet!

    ReplyDelete