Sunday, December 9, 2012

Rain rain, go away (let it snow)


Nemam ništa protiv kiše, ali kada je napolju veoma hladno i pada  kiša, to je deprimirajuće, jer je već vreme
za sneg (koji je realno mnogo zabavniji). Danas je ceo dan sipala neka grozna kiša, iako su najavili sneg...
Još jedna nuspojava kiše je jako tmurno vreme, koje je užasno za pravljenje fotografija, tako da uz sav trud, nisam uspela da napravim bolje fotografije minđušica.


Update: Dok je ovaj post objavljen (btw, da li još neko ima problema sa objavljivanjem postova u zakazano vreme? Ovaj post je trebao da bude objavljen oko podne o.O), napolju je počeo pravi kijamet, ja sam se zamotala u ćebe, skuvala čaj , gledam kroz prozor i uživam u prizoru prvog pravog snega ove godine.

12 comments:

  1. Hehehhe, ja sve gledam... rekoh kako nema snega, kada su rekli u celoj Srbiji... Mada, kasnilo je kod vas, kod nas u Vojvodini je već padao tokom cele nedelje.

    Slatke su ti ove nove minđuše. Eto, umesto kiše, dozvala si sneg :)
    Jeste da je sve u kolapsu, ali nema veze. Uživaj u prizoru :)

    ReplyDelete
  2. joj preslatke su! a i ovaj novi dizajn mi se skriz svida!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D
      I meni se bas svidja dizajn, samo mi je trebalo malo tehnike da uspem da prebacim svoje crteze na komp :D

      Delete
  3. Jao kako je ovo slatko!! Ja sam prvi put na tvom blogu i odusevljena sam totalno.. <3

    ReplyDelete
  4. Love these! So cute.

    <3 Melissa
    wildflwrchild.blogspot.com

    ReplyDelete