Wednesday, January 2, 2013

...



Nikada nisam verovala da će se neke stvari koje odugovlačim mesecima magično promeniti preko noći, tako da nikada nisam ni pravila listu stvari koje želim da uradim u Novoj Godini. Pošto taj sistem nije baš značajno uticao na brže ispunjenje nekih želja, obaveza i zadataka, ove godine sam rešila da napravim mini listu malih stvari koje bih želela da uradim i naučim u toku sledeće godine kako bih poboljšala kvalitet života i bila srećnija. Ovu sličicu sam okačila u vidnom polju i već sam počela da je se pridržavam...jej!
Želim vam svima srećnu Novu Godinu!
-------------------------------------------------------------
I never believed in overnight change, so I never made "New Year resolutions" list. That didn't exactly work for me, since I procrastinated things I had to do for as long as I can (including NO PROCRASTINATION decision:) ), so this year I decided to make a little list of things that I want to do to make my life easier and me happier. I already hang this picture above my desk, so it will be in my sight most of the time and...it`s working (for now).
Happy New year to you all!

2 comments:

  1. :) Ako deluje i radi posao, samo pravi liste...
    Ja sam neki opasni skeptik, sto se toga tice i dalje. Iako sam mnoge stvari promenila, tokom godina.
    Zekonja deluje malo zbunjeno na ovoj slicici :)

    Sretna ti Nova i sve najbolje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala takodje :*
      Zekonja je cuo da nesto suska, sto znaci hrana i sprema se da skoci :D

      Delete