Friday, January 11, 2013

DIY: Planner makeover

Pred kraj godine sam se prošetala do moje omiljene knjižare da vidim kakve su planere dobili, i ostala razočarana jer je bilo ili lepih ali preskupih, ili jeftinih koji mi se nisu dopadali. Uspela sam da nađem jedan čija mi se unutrašnjost mnogo dopala, a cena je bila i više nego povoljna:
Ono što mi se nije dopalo je korica i činjenica da je to planer za period od avgusta 2012. (to objašnjava cenu):

Rešila sam da ga kupim i da probam da ga izmenim tako da mi odgovara. 
Materijal koji sam koristila:

                      
Pored ovog, bio mi je potreban i novi papir za koricu. Ja sam uzela koricu sveske koju sam upravo ispisala, jer mi se mnogo dopala, ali u principu može da posluži bilo koji tanji karton ili impregnirani papir. 
--------------------------------------------------------
Besides material on picture below, I (obviously!) needed prettz paper to use as a new cover. I choose old notebook cover which I really like, but zou can use any kind of thin cardboard or waterproof paper.

Prvo sam pokušala da odlepim koricu od unutrašnjih stranica, što se ispostavilo kao nemoguće, pa sam uzela skalpel i pažljivo isekla prvu stranicu, i još pažljivije je odvojila od korice.


Nakon toga se kartonski deo korice lako odvaja od prve stranice.

Sad na red dolazi pravljenje nove korice. Pažljivo izmerite veličinu prednjih i bočne stranice, zabeležite mesto gde ćete zalepiti karton na drugoj strani papira za koricu i zalepite ga uz pomoć lepka za papir (OHO lepka u mom slučaju). Nakon toga pažljivo zalepite ivice papira za unutrašnju stranu kartona super lepkom.

Ostavite koricu da se suši oko sat vremena. Zatim zalepite koricu za prvu stranicu planera vrlo pažljivo, i to ostavite da se osuši oko sat vremena pre nego što ga otvorite.
-------------------------------------------------------
Leave to dry for about an hour.

Korica je gotova!

Pošto ovaj deo nisam nigde ubrljala, rešila sam da izvadim suvišne stranice (od 1.avgusta do 1.januara), u na njihovo mesto ubacim nekoliko kesica za držanje papirića koji mi inače večito ispadaju iz planera i za nekoliko vrsta lepljivih papirića (lepljivi papirići su uvek potrebni).



Ovako uske trake lepljivih papirića možete kupiti u knjižarama, ili ih iseckati sami od onih regularne veličine (ne jedan po jedan naravno :).
Na kraju je ostalo samo da zalepim ovu stranicu na mestu gde je rupa. Super lepkom sam zalepila spoj sa mestom gde su sve stranice povezane, a OHO lepkom površine stranica iz planera sa spoljašnjom  površinom ove napravljene stranice.
Ta da! Nakon dvočasovnog sušenja, dobila sam baš onakav planer kakav sam otpočetka htela :)
Za sve one koj imaju problem da nađu planer kakav im odgovara, ovde (klik!) imate sjajno uputstvo za sladak DIY planer.
---------------------------------------------------------------------------
For all those who have problem finding planners, there is the cutest DIY planner tutorial on this link (click!).



10 comments:

  1. Apsolutno savršeno je ispao :) Dezen koji si odabrala za korice mi je PRELEP, gde si našla taj papir? :)
    I ove trake i ja držim u planeru, i one markere za oblasti, da se tako izrazim :D Bez toga ne mogu!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskoristila sam korice od stare sveske, ali mislim da ima takvog u fensi knjizarama, samo je skup:)

      Delete
  2. PREDIVNO!!!JOS KAD BI SAMO IMALA STRPLJENJA ZA OVO....:)))SVA SRECA PA JE TU UVEK I TELEFON DA POMOGNE LENJIM BUBAMA POPUT MENE...:)))

    ReplyDelete
  3. ej ovo je super ideja, sad mi je zao sto sam dala pare za rokovnik. i ja stalno rasipam papirice :)

    ReplyDelete
  4. divno ideja, jos bolja izvedba. To ce mi definitivno biti jos jedna stavka na ovogodisnoj "to do creative things" listi :) Pozivam te ovaj ili neki drugi od svojih kreativnih postova podelis i sa ostalim EX YU bloggerima na mojoj stranici. Veliki pozdrav, Aleksandra

    ReplyDelete
  5. uuu koliko je dobro :D odusevljena sam, svaka cast! mozda se i upustim u neku ovakvu avanturicu, ovako je jos korisniji sa pregradicama i lepljivim papiricima :)

    ReplyDelete
  6. this idea is genial!So lovely and neat!

    ReplyDelete
  7. Туга је што, ето, код нас продају робу којој је, да тако кажем, истекао рок трајања. Ти планери се у иностранству продају за један евро, или 50 центи, кад се приближи август. А код нас, ето, продају их као да им употребни период тек долази.

    ReplyDelete