Tuesday, November 19, 2013

What's in my bag?


Ovakvu torbicu sam videla pre oko godinu dana na nekom blogu i oduševila se! S obzirom da nigde kod nas nisam mogla da je nađem, malo sam prečešljala internet i naletela na nju na sajtu eozy.com za ubedljivo najmanju cenu. Trebalo je oko tri nedelje da stigne, a sada kada je najzad tu, nisam mogla da je ne podelim , previše je divna :)
Ovo su inače stvari koje uvek imam sa sobom u tašni gde god da idem (ako su to predavanja, uz sve ovo ide i sveska za beleške):
-naočare za sunce, jer mi užasno smeta jako svetlo
-balzam za usne, zavisnik sam od toga
-krema za ruke, apsolutno mi je neophodna kada je napolju hladno i vetrovito. Ova "Fruttini" sa kruškom je odlična, ali je ,nažalost, nisam videla nigde u Srbiji (ako neko jeste, molim vas recite mi gde).
-planer i olovka
-novčanik
-mobilni telefon (čarapica je iz "Accessorize")
-i slušalice, jer ne mogu da zamislim da idem negde pešaka/autobusom bez "soundtrack-a" :)
Torbu inače možete videti i naručiti ovde.



11 comments:

  1. OMG IT'S ADORABLE! :D
    Jesi li plaćala poštarinu?
    ______________________________

    http://koloplet.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prilicno sam sigurna da se ne placa uopste, ali ne mogu da garantujem, posto sam ja narucila gomilu perlica i kojecega za nakit, pa mozda zato nema postarine.

      Delete
  2. torbica je preslatka ali premala za mene :) ja nema cega nemam u torbi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se trudim da se odviknem od toga koliko mogu, pocinjem da osecam bolove u ledjima ponekad o.O

      Delete
  3. obozavama ovakve postove, ne znam zasto, ali uvek mi je zanimljiv sadrazaj zenskih torbi :)

    ReplyDelete
  4. jao ja sam naručila takvu torbicu preko Ebay-a pre par dana, tirkiznu, jedva čekam da stigne :D

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Amazing pieces, LOVE the bag especially!

    http://www.ragsoflove.com/

    ReplyDelete