Thursday, November 7, 2013

DIY: Cardigan makeover

Ovo nije bio neki planirani DIY, jednostavno sam imala tamno sivi kardigan koji sam kupila jako davno i nosila više nego što sam planirala. Tako da se izvinjavam za manjak fotografija i nadam se da vam se dopada rezultat. Imala dve opcije: da ga prosledim ili da probam da ga "apgrejdujem", i odlučila sam se za ovu drugu. Kako nisam uspela da nađem nijednu ideju na internetu, otišla sam u pozamanteriju i dobila ideju na licu mesta kada sam videla trake pamučne čipke i preslatka metalna dugmetanca.




Kao početnik u šivenju na mašini nisam uspela da savladam ovoliko elastični materijal i da mašinski ušijem traku, već sam je ušivala ručno. U početku sam mislila da će mi trebati mnogo vremena, ali ceo proces ušivanja trake, opšivanja rupica za dugmad i ušivanja dugmadi je trajao koliko i 5 epizoda "Uvoda u anatomiju" :)


Ova slika je prilično loša jer sam slkala telefonom u polumračnoj sobi, ali vidite ideju. Pošto sam sve završila, rešila sam da ove konce sa unutrašnje strane ofarbam akrilnom bojom u tamno sivo, kako ne bi toliko štrčali kada kardigan nosim otvoren.



I za kraj jedna malo bolja sličica gde se vide i detalji i kako stoji. Nadam se da vam se dopada :)


9 comments:

  1. prelijep je! Ja ih imam gomilu i nosim ih tokom citave godine a ne samo sezonski, tako da ni meni ne gine par mejkovera ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Samo napred, ima odlicnih ideja na netu, za svaciji ukus. Ja cu uskoro uraditi jos jedan, posto je jos jedan kardigan spreman za penziju :)

      Delete
  2. mi lajki :D baš je lep, onako pomalo vintidž ;)

    ReplyDelete
  3. Super je bas, bas! Bravo za ideju a i za trud! :)

    ReplyDelete
  4. Odlican. Lajkovala sam ga i na Instagramu :) I ja planiram neke makeovere sa kardiganima, i mogu ti reci da ih i ja radim rucno. Masinu tek trebam da savladam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D
      Ja sam ovladala osnovama mashine, ali mi je problem sa ovakvim elasticnim materijalima, mnogo se razvlace i uglavnom zahtevaju posebnu iglu. Sva sreca pa kad sam ja bila mala bilo je mnogo popularno praviti sam odecu za barbike, pa sam dobro uvezvala sivenje rucno :D

      Delete