Friday, March 28, 2014

DIY Sprinkles necklace / Uradi sam: Ogrlica sa dekorativnim mrvicama





Material:   / Materijal:
-transparent plastic tube from hardware store  / -providno plastično crevo iz prodavnice sa plastikom
-sprinkles   / - dekorativne mrvice za kolače
-piece of wire  / - parče žice
-2 cord ends ( I used decorative ones since they were only one to fit tube I used. When choosing/purchasing core ends, make sure they are the right size for your project.)  /  - 2 "završetka" za ogrlice (Ja sam koristila dekorativne , pošti nisam našla standardne dobre veličine, tako da dobro proverite dijametar pre nego što ih kupite)
-2 small and 1 larger silver rings  /  - 2 male i jedna veća alkica 
-superglue  /  - super lepak
-1 clasp  /  - 1 kopča



Take core ends and use silver wire to make loops.
---------------
Provucite žicu kroz završetak za ogrlicu i savijte pomoću klješta da napravite omčicu.




Then apply some glue on tube edges and push it in cord ends. 
*I actually forgot to take picture of this step, so I took one while I was finishing necklace. Oops. :)
---------------
Stavite malo lepka oko ivice cevi i dobro pritisnite na završetak sa omčicom.
*Tek sam malopre shvatila da zapravo nisam napravila fotografiju dok sam to radila, ali sam napravila kada sam završavala ogrlicu, pa bacite pogled dole. Ups :)

Fill the tube with sprinkles. Best to do it over newspaper or tray to avoid making mess.
---------------
Napunite cev dekorativnim mrvicama do vrha. Najbolje je da stavite papir , novinu ili neki poslužavik kako ne biste napravili haos.


When done filling, apply some superglue to the tube edges and push it in the cord end.
----------------
Kada napunite cevčicu, stavite malo superlepka oko ivice i zalepite za završetak na kome ste prethodno od žice napravili omčicu.




When completely dry use metal rings and clasp to finish your necklace.
---------------
Kada se osuši, zakačite kopču alkicama i ogrlica je gotova.


Hope you like it!


p.s. You can do this with glitter or beads , it would look awesome check out here!




16 comments:

  1. Ge-ni-jal-no! Mislim da sam te videla neku noć u "Tesli" sa tom ogrlicom ali mi malo bilo trulo da priđem.
    Samo jedna stvar, jel možeš u nekom sledećem DIY-u da objasniš kako tačno da montiram kopču? Ja ili potpuno iskrivim alke da ne liče ni na šta ili ne mogu lepo da ih spojim pa mi ispadne lanac, tako sam izgubila omiljenu ogrlicu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      Jesam je nosila u "Tesli" skoro, ali pre bar desetak dana, posto poslednjih nedelju sedim kuci bolesna i trunem polako.
      Pa mogla bih da uradim tako nesto, hvala na predlogu :)

      Delete
  2. Uf, dobra :)
    I ja sam za tutorijal za kopchanje, uvek upropastim sve sto pravim,a jos mi ispada

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      Pa mogu da stavim nekoliko slicica na tu temu, fora je u tome da imas prava kljesta i da spajas bocno,ne paralelno.

      Delete
  3. Wow, kakva ideja! Uvek super stvari iskombinujes sa jednostavnim elementima!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala:)
      Trudim se da koristim sto jednostavnije elemente koji su svima dostupni, nije poenta da kupim polugotove fensi-smensi stvari i samo ih sastavim :)

      Delete
  4. looks good but does it melt?

    ReplyDelete
  5. Nope, I baked some cookies with leftover sprinkles and they didn't melt :)

    ReplyDelete