Monday, May 19, 2014

Podržite moju akciju na Kupindu i pomozite ugroženom stanovništvu i životinjama!

Dragi moji, na sajtu www.kupindo.com napravljena je posebna sekcija "Poplave". Sav nakit koji imam dostupan cu u toku dana ću okačiti za prodaju u toj sekciji i to po vrlo pristupačnim cenama. Kada kupite nešto, uplaćujete direktno na račun za pomoć ugroženom stanovništvu, a nakon što mi pošaljete potvrdu o uplati, šaljem Vam nakit što pre. Troškove poštarine snosi kupac. To nije veliki iznos, pomoći ćete ljudima u nevolji, a dobićete nešto lepo za sebe. Zahvaljujem divnim devojkama koje su se noćas prve odazvale, zahvaljujući čemu je skupljeno oko 3500 dinara za pomoć životinjama i oko 7000 za pomoć ljudima. Na ovim slikama možete videti deo nakita koji će u toku dana biti postavljen.






















3 comments:

  1. Bravo za ovo.
    Ja sam vec dala preko Crvenog Kriza, al daj mi reci jel kupindo funkcionira i s prodajom u inozemstvo ili je samo za Srbiju? Vidim da su svi iznosi samo u dinarima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Funkcionise samo za Srbiju :/
      Generalno je u Srbiji problem sa isporukom za druge zemlje zbog visokih postarina i bahatih carinika, sto je jedan od razloga zbog cega nemam jos uvek Etsy prodavnicu.
      Hvala :)

      Delete
  2. Aha....ok, hvala na odgovoru. Steta. A Etsy ti preporucujem sto prije, cim budes mogla. Pusa.

    ReplyDelete