Sunday, May 4, 2014

May the 4th be with you. /DIY Star Wars galaxy print shirt


Da bih dobila dobru podlogu za "svemir", uzela sam staru peckavo sivu majicu  i kesicu crne farbe za tekstil. Koristila sam crnu, jer sam nakon nekoliko pokušaja farbanja garderobe u teget, ustanovila da je najbolji način da dobijete teget da koristite razblaženu crnu boju za tekstil. 

Izabrala sam bas peckavo sivu majicu jer je njoj boja u startu nejednaka, tako da će se dobiti različite nijanse teget.
Majica koju sam ja koristila je moja stara kucna majica koja ima rupicu od broša sa prednje strane, tako da sam prvo morala da zakrpim i sakrijem tu rupicu:


Kako ova šljokica ne bi bila usamljena, zalepila sam još nekoliko potpuno random.
Da bih mogla da se orijentišem, zalepila sam parče selotejpa na kome sam napisala tekst i zatim sam ga prekopirala na majicu iznad linije selotejpa starom svetlom olovkom za oči (u nedostatku krede).





Nakon ovog korka, upotrebite čačkalicu i belu boju za tekstil da ispišete tekst. 



Sačekajte da se boja osuši, i zatim uz pomoć čačkalice i bele boje istufnajte majicu. Tu i tamo razvucite tačkicu kako biste napravili zvezdu padalicu, ili razmažite tačkicu kako biste napravili sjajniju zvezdicu.



... i tako preko cele majice.



Nadam se da vam se dopada :)













13 comments:

  1. AAAAAAAAA! Odlep! Ovo je genijalno! Hvala :D
    Koliko ti već traje ova bočica sa bojom inače?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znala sam:)
      e pa traju dok ih ne potrosis,stvarno su odlicne,vrede svaku paru.

      Delete
  2. This is so cool! Could you add english version please? Google translate is acting really weird lately.

    ReplyDelete
  3. Strava! Te "sljokice" su joj bas dale mocan efekat. Kao neke planete u daljini :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      I meni se bas svidja efekat ovih sljokica, daju neku dimenziju :)

      Delete
  4. Sve mi se dopalo :D počevši do naslova, pa do kraja posta.
    Lepo objašnjeno i fotografisano!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala:) ovo je otprilike peta verzija teksta,trudila sam se da se ne rasplinjavam mnogo:)

      Delete
  5. Prelepo od napred, geeky od nazad, aj lajk it :D

    ReplyDelete