Saturday, May 12, 2012

this+that



1. Razlog zbog koga tako dugo nisam postovala :)
2. Knjige koje sam za to vreme pokupovala i nisam stigla da pročitam, čak ni da počnem, bukvalno mi  pođu bale kad pogledam ovu policu:). Jedva čekam da završim sa ispitima/kolokvijumima, pa da imam vremena da na miru čitam.
3. Dve gugutke (goluba?) koje su se nastanile ispod prozora moje sobe :)
Otkrila sam ih tako što sam u 3 ujutru ,dok sam učila, čula predenje sa druge strane prozora, što je krajnje bizarno s obzirom na to da živim na 7. spratu.
4. Nova boja kose :)))
Uz puno peripetija sam uspela da se iz slučajno crne vratim u riđu, još sam uspela i plave pramenove da nabacim tu i tamo :)

Ne znam za druge, ali meni najbolje ideje padaju na pamet kada sam do guše u obavezama, i to najčešće oko fakulteta. Tada imam brdo ideja za nove komede nakita, teme o kojima ih volela više da saznam, setim se mnogih stvari u kojima sam ranije uživala, a sada nemam vremena ili volje za njih ( npr. crtanje). U ovo poslednje takođe spada i fotografisanje. Ranije sam obožavala da fotografišem sve i svašta, i mogla sam satima da dorađujem fotografije raznim efektima,( najčešće "oldie", "vintage" , "retro" i "polaroid"), a kada sam počela malo ozbiljnije da se bavim izradom nakita, fotografisanje sam zapostavila i družila se sa fotoaparatom samo kada treba da slikam novi nakit.
Uglavnom sve te divne ideje i odluke zaboravim ili me mrzi da se njima pozabavim kada najzad nađem vremena, jer se uvek nađe nešto novo što me preokupira, ali sam ovaj put čvrsto odlučila da na njih ne zaboravim. Sve ideje sam zabeležila u moj divni novi planer(mada sam ubeđena da je ta njegova divota uticala na priliv ideja u moju glavu), a odluku da se više pozabavim hobijima koji me usrećuju sam zapečatila dve večeri pre ispita tako što sam promenila raspored u mojoj sobi, (pošto je to nešto što duugo odlažem) i nakon toga sam se osećala sjajno i poletno(a sledećeg jutra sam istu tu poletnost proklinjala, jer sam se probudila sa ukočenim vratom i bolovima u mišićima i leđima od secanja nameštaja po sobi). Da bih potpuno uredila sobu kako želim, potrebno je još par sitnica kako bih maksimalno iskoristila prostor (pošto je soba u kojoj spavam i provodim najveći deo vremena dok sam kod kuće dimenzija 204x210cm u osnovi), a to ću nabaviti sutra dok se majem kroz buvljak. Jej! Boravkom u ovako maloj sobi sam doktorirala na praktičnoj i vizelno lepoj uštedi prostora, pa ću verovatno napisati i neki post na tu temu.
Moja pauza za posvećivanje stvarima koje volim se upravo završila, tako da se vraćam učenju :)

p.s. Iako obožavam da se majem kroz šarenilo i raznolikost buvljaka i kupujem preslatke stvari koje nigde drugde ne mogu da nađem (i to uglavnom za vrlo malo novca), oduvek sam mrzela reč "buvljak", jer mi je zvučala grubo i negativno. Pokušala sam da je zamenim sa "pijaca sa starim stvarima", ali ne ide.



  

3 comments:

  1. Jako mi je poznato to sa gomilom ideja i zeljom da se nešto stvara, kada se ima drugih obaveza...
    Inače, boja kose mi se baš dopada :)

    ReplyDelete
  2. Uf, ja mogu ovaj post da potpišem od reči do reči. Najinspirativnija i najkreativnija sam onda kada nemam vremena to da sprovedem u delo :D

    ReplyDelete
  3. Ali nista nije kao onaj osecaj kada ti bas pre nego da zaspis na pamet padne nesto fenomenalno, pa se boris sa sobom da li da ustanes iz kreveta da zabelezis, ili da nastavis da tones u san, iako znas da ces to do ujutru da zaboravis :)

    ReplyDelete