Saturday, May 26, 2012

Just a hint of mint

Ove godine me reč "mint" ne podseća na mentol, nanu ili već nešto slično, već na sveprisutnu vrlo popularnu boju, koja ,u principu, nije jasno definisana i kreće se između vrlo svetlo tirkizne sa naglaskom na zelenoj i svetlo plave. Meni se lično ne dopadaju odevni predmeti koji su celi ove boje( previše dreči za moj ukus), ali je zato fenomenalna boja za detalje, pa sam u to ime napravila dva priveska u toj boji:
















Boja ovog priveska malo više vuče na plavo, a veličinu možete otprilike da procenite na osnovu desne slike
(jedna kockica je 0.5mm). Napravljen je od "Fimo" mase u koju je umešana vrlo mala količina "Fima"  koji svetli u mraku, čisto da bi bio malo upadljiviji i kada nije baš jako svetlo napolju (to se lepo vidi na desnom delu priveska na levoj slici). 
Boja drugog priveska vuče malo više na zeleno i on je dosta manji u poređenju sa prvim, jer sam zamislila da se nosi uz vrat na vrlo nežnom lančiću. Izgleda prelepo i ovako, a mislim da bi prelepo izgledao na preplanuloj koži. Takođe je napravljen od "Fimo" mase sa malo fluorescentnog.

Ja sam oduševljena kako su ispale (za šta delimično moram da zahvalim novom laku za polimersku glinu koji  sam kupila pre par dana i daje saaavršen polumat efekat) :)
Pozdrav, kuckamo se za koji dan <3

4 comments:

  1. Secam se tvog prvog (ili bar mislim da je prvi :) ) ovakvog priveska.
    Znam da si na forumu objasnila i kako si uspela da dobijes ovaj zanimljiv oblik... i da znas, bas sam se pitala kada ces opet ovako nesto da uradis, kadaaaa... evo tebe sa ova dva mala dijamanta :)

    Inace, koji si lak to uzela? :) Ako nije tajna...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehehe jeste to bio prvi, osecala sam se kao da sam otkrila rupu na saksiji tada :)
      Uzela sam bas lak za "Fimo", s tim sto ih sad proizvodi "Staedler" i izgleda ovako:
      http://www.craftyarts.co.uk/acatalog/Fimo_Semigloss_LG.jpg
      I ovo je definitivno najbolji koji sam ikad probala, bolji i od onih toliko hvaljenih starih lakova.

      Delete
  2. Meni je isto ova boja divna za detalje, a tvoji privesci su preslatki, onako divno minimalistički :)

    ReplyDelete
  3. Beautiful!!!
    Take a look on my blog and if you like we can follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete