Wednesday, October 3, 2012

Moda za poneti

Pošto sam par dana pre polaska za Beograd bila u ogromnoj gužvi, nisam stigla da pojedinačno slikam sav nakit koji sam izlagala na MZP. Iako sam čvrsto rešila da ga slikam tamo, jednostavno je bila tolika gužva i frka do trenutka kada sam se najzad smestila, da opet nisam stigla, ali sam napravila nekoliko fotografija na kojima se (skoro) sve vidi.
Kvalitet fotografija nije baš na zavidnom nivou s obzirom da sam slikala na brzinu i da je u trenutku kada sam slikala, moj sto bio okupan Suncem. U trenutku kada su uslovi bili povoljniji, pola nakita se već prodalo, pa nije bilo svrhe slikati, pa sam iskoristila pauzu da obiđem okolo i vidim šta se dešava.
Bilo je dosta zanimljivih stvari i puno talentovanih ljudi, ali posebno zanimljiv mi je bio Aero Klub "Modelar" , gde su se mogle pazariti "uradi sam" makete aviona koje stvarno lete.
Što se mog nakita tiče, pokupila sam puno pohvala i ego mi je trenutno OVOLIIIIIIKI :D









10 comments:

  1. Oduševila si me, videla sam par puta nakit ovde i sve je bilo medeno, ali sada kada je ovako na okupu, ja sam stvarno oduševljena. Sve je preslatko... kameja <3 i ukosnice, i divne narukvice i broševi...ma, svaka čast :)
    Baš mi je žao što nisam mogla da dođem, ja sam planirala, još rekla i Jeleni da se vidimo tamo i taman tebe konačno da upoznam, i jbg, svi se planovi izjalovili tog dana :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :*
      Moze da se desi da opet ucestvujem na oktobarskoj, pa ces imati jos jednu sansu :p :D

      Delete
  2. Preslatko :)))
    http://that-vertigo.blogspot.com/2012/09/pompom-torbice-giveaway.html

    ReplyDelete
  3. Zelim onu pisacu masinu!!!! :D Je l' to bros???
    Odlepila sam! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D
      Bros je, i ja sam toliko odlepila za njom da ima poseban post za sebe :D

      Delete
  4. Ovaj nakit je prelep, zaista. Gde u Nisu moze da se vidi (i kupi) tvoj nakit?

    http://sparklyget.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      Nazalost nemam prodajno mesto(ali radim na tome), mozes videti dosta toga na mojoj FB stranici.
      p.s. Super ti je ideja za blog i sam blog :)

      Delete
  5. Lovely!!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
  6. Svaka čast! Hoćeš li skoro opet dolaziti do Bga? Mislim da sam se zaljubila u onu sklupčanu macu što spava, devojčicu sa crvenim balonom i šnalice sa slatkišima. ♥

    ReplyDelete