Tuesday, October 1, 2013

this+that

Šemu za sklapanje ovih  "Hermes" koverti možete preuzeti sa njihovog zvaničnog sajta klikom na ovaj link. Osim ovih pet, možete preuzeti i običnu belu, pa da je naknadno ukrasite po želji. Što se mene tiče, favorit  je slon i definitivno ću je napraviti.


Ovaj presladak desktop kalendar za oktobar možete besplatno preuzeti sa bloga "Wild Olive" klikom na ovaj link.



Ne znam za vas, ali kad gledam stripove ilustratorke Sare Andersen imam čudan osećaj da ih čita iz moje glave o.O 
Svake nedelje objavljuje po jedan i možete ih naći na njenom tumblr-u "Doodle Time".

I za kraj jedna od mnogih genijalni ilustracija Davida Olenick-a :


6 comments:

  1. Hi eхceptional websіtе! Doеs runnіng а blog like this require
    a lοt of wοrk? I'ѵe no understanding of progгammіng
    howeveг I had been hорing to staгt mу own blog in thе near
    future. Anyhoω, if you have аnу
    ѕuggestiοns or techniques foг new blog owners please sharе.
    I undeгstand thіѕ is off subјеct but I simply haԁ to ask.
    Cheers!

    Alsо visit my pagе; sell gold

    ReplyDelete
  2. za kovertice sam se sretno ponadala da su nekakve torbice :) ali mi se ideja mnogo sviđa pa nema veze što ipak nisu torbice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja pomislila da su torbice :) I ovaj Olenick mi se bas svideo...

      Delete
    2. Ja se najozbiljnije razmisljam da odnesem da mi odstampaju na beloj vestackoj kozi i da sasijem torbicu :)

      Delete
    3. to ti je super ideja, nisam ni znala da je izvodljivo. ako to uradis pokazi nam :)

      Delete
  3. I savour, cause I found just what I used to be having a look for.
    You've ended my four day lengthy hunt! God Bless you man.
    Have a nice day. Bye

    Also visit my homepage sell sold nyc

    ReplyDelete