Thursday, October 3, 2013

Throwback Thursday

2007.

2009.


2013.



Prvi privezak babušku sam napravila 2007. kada sam tek počela da radim sa polimerskom glinom (i da slikam svoje radove izbliza, što se vidi po lošoj i (na žalost) jedinoj fotografiji koju imam). Bila sam apsolutno oduševljena i ubeđena da ne može bolje.
Dve godine kasnije sam sasvim slučajno pronašla efaplast i upoznala se sa njegovim prednostima u odnosu na polimerske gline (crtanje, oslikavanje, lakše šmirglanje) , kao i ograničenjima (oblikovanje i pucanje površine). Tada sam napravila svoju drugu babušku i bila oduševljena naretkom i , još jednom, ubeđena da neće moći bolje.
Par godina kasnije, kad smo efaplast i ja postali dobri drugari, naučila sam da ga bolje oblikujem, šmirglam  i da preciznije radim sa malim površinama, pa je nastala i ova , treća po redu babuška. U ovom trenutku znam da je to najbolje što mogu, ali se unapred radujem što ću za par godina (opet) da demantujem samu sebe.
p.s. Ova ogrlica sa poslednje dve slike je dostupna za prodaju, a detalje možete naći u mojoj prodavnici na Artijani.

4 comments:

  1. Mima, i ti imas cime da se pohvalis. Divne su ti stvari!

    ReplyDelete
  2. Svaki put sve bolje i bolje! Nema sta!

    ReplyDelete
  3. svaka cast !!! <3 <3 <3



    http://style-squared.blogspot.ca/

    https://www.facebook.com/StyleSquaredByZM

    ReplyDelete