Friday, February 14, 2014

DIY: Heart charm / Uradi sam: Privezak srce

Materijal koji vam je potreban:
-parče deblje žice
-klješta za sečenje žice
-lepak
-crveni konac
---------------------------------------------------------
Supplies:
-piece of wire
-wire cutter
-glue
-red thread

Savijte žicu u obliku srca tako da se krajevi spajaju sa strane. 
-------------------------------------------------------
Bend wire to form a heart shape and cut excess wire.
Stavite kap superlepka na spoj, zalepite početak konca i obmotajte celu žicu. Kada dođete do kraja, stavite još kap  suprlepka i kada se osuši, isecite višak konca.
---------------------------------------------------------
Put a drop of superglue where wires are joint and wrap thread all around the wire. When you are finished, put another drop of superglue and cut off excess thread.



Hope you like it :)


12 comments:

  1. Ja ću ovo da uvaljam u šljokice!

    ReplyDelete
  2. Jel ima ovakva zica u bojama?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima u svim bojama, ali ti preporu;ujem da se drzis svetlih jer je kod njih boja ubacena u leguru, a tamnije i drecavije su bojene preko, pa hoce da se skine boja pri savijanju.

      Delete
  3. a jel moze ovako zvezda da se napravi samo mala pa da je zakacim sa obe strane na lancic?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sto ne bi, uzmi tanju zicu ako hoces manju i srebrni ili zlatni konac za vez.

      Delete
    2. hvala. ma jok crnu cu jer je lancic crn

      Delete
  4. Hej, ja tek sada vidim ovaj post kod tebe. Ne mogu da verujem, kako nemam objave. Ili šta se već dešava... :/

    U svakom slučaju, drago mi je da sam videla i ovaj post. Odlično je urađeno srce. Nikada ne bih rekla da je konac. Deluje mi kao gotov (kupljen) proizvod!

    ReplyDelete