Wednesday, April 30, 2014

Fixing a hole

Sigurna sam da sam već pomenula kako obožavam broševe i posedujem popriličan broj istih.
Problem sa nošenjem broševa na pamučnim majicama koje nisu baš vrhunskog kvaliteta, naročito ako nisam baš pažljiva sa skidanjem broševa je to što se sa vremena na vreme na levoj strani grudi pojavi rupica od igle.

Part of my brooch collection
Rešila sam da jednu takvu majicu iskoristim za DIY projekat koji želim da uradim već dugo, tako da je prvi korak bio popravljanje te rupice na neki način.

 Muzička podloga se sama nametnula.
Do skorog čitanja!


7 comments:

  1. BAlAVIM! Još jednom - outfit postovi :)
    Jedva čekam DIY!

    ReplyDelete
  2. Predosjecam sljokicavu majicu u jednom od slijedecih postova. :D

    ReplyDelete
  3. Mozda malkice...da se ja pitam uvaljala bih je celu u sljokice, ali jos uvek nisam nasla efikasan nacin za to :)

    ReplyDelete
  4. Divna kolekcija! :)

    ReplyDelete
  5. I ja obozavam broseve i imam ih poprilicno. Tvoji su bas super :) Dobra je ideja za majicu, fino je ispala.

    http://redlujzasdream.blogspot.com/

    ReplyDelete