Sunday, April 6, 2014

DIY glittery star hair piece / Uradi sam: Snala sa sljokicastom zvezdom


Material:  /   Materijal: 
-paper star cutout   /   -papirna zvezda željenog oblika i veličine
-white felt sheet   /   -beli filc tabla
-non/white chalk   /   -kreda u boji
-scissors   /   -makaze
-glue   /   -lepak
-small brush   /   -četkica za nanošenje lepka
-glitter   /   -šljokice
- hairpin   /   -ukosnica


Put your paper star on top of the felt and draw around it with chalk and cut it out.
---------------
Precrtajte šablon kredom na filc i isecite.


Evenly apply glue all over the felt star and cover with glitter.
---------------
Stavite malo superlepka na sredinu filcane zvezde, razmažite četkicom po celoj površini i ravnomerno posipajte šljokicama.




When completely dry, brush off excess glitter and apply thin layer of glue to fixate it.
---------------
Kada se osuši, otresite višak sljokica i pažljivo premažite tankim slojem lepka kako biste fiksirali šljokice. Bilo koji "beli" lepak iz knjižare može poslužiti, pošto su svi oni providni kada se osuše.


Cut out small rectangular piece of felt, pull through hairpin ,apply glue and paste together with bottom side of your star.
---------------
Kada se zaštitni sloj osuši, secite malo parče filca, provucite kroz ukosnicu i zalepite sa donje strane zvezde.



Hope you like it!



10 comments:

  1. Prva slika je super! Opet ti je kosa lepa, hoces li je zadrzati duze od tri nedelje ovaj put >:)

    ReplyDelete
  2. Predivna je zvezda... I lepo "čuči" u kosici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      I ja sam se zaljubila kako lepo cuci u tamnijoj kosi :)

      Delete
  3. Gde su najeftinije te sljokice? Kod koje frizerke ides? Ja u Nišu ne znam nijednu dobru,a tvoja kosa uvek izgleda lepo,iako je maltretiras farbanjem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. U principu se ne razlikuju cene puno, i po knjizarama i kod kineza je cena 60-100 dinara za pakovanje, zavisno od velicine.
      Kod "Maje" u Duvanistu, za detljanija uputstva mi posalji mejl :)
      Mada moram da naglasim da je moja kosa prirodno jaka, frizerka me samo sisa i oblikuje, farbanje obavljam ja kuci sa sto slabijim hidrogenom i koristim pakovanje posle svakog pranja.

      Delete
  4. Super je šnalica i odličan tutorial! Drago nam je da smo pronašle tvoj blog! :)

    ReplyDelete
  5. awesome! you saved my butt girl, i 'll totally made this for my bffs b-day tomorrow!

    ReplyDelete