Sunday, June 10, 2012

this+that

Razvila sam mini opsesiju da fotografišem svaki detalj koji mi se dopadne dok se šetam gradom. Prve dve sličice su najzanimljivije koje su nastale ove nedelje. Prva je ograda jesne simpatične kućice u mom naselju, a druga je stara kuća koju su baš lepo renovirali, i sada je restoran. Inače se nalazi u Niškoj banji.
Na trećoj sličici je moje otkriće nedelje - zvezdice koje svetle u mraku (i to one lepe, pravilne petokrake) u preslatkoj retro metalnoj kutijici, na koje sam ja i inače slaba.
Čula sam komentare da je to detinjasto, ali ja obožavam da lepim svetleće zvezdice na plafon i da ih gledam u mraku, deluju umirujuće na mene :)


6 comments:

  1. Bas je lepa ta stara kuca - restoran :)
    Volim te retro varijante

    ReplyDelete
  2. Uh i ja, odusevila sam se kada sam je videla, jedva sam odlepila oci od nje.
    p.s. super ti je blog:)

    ReplyDelete
  3. ma sta te briga sta je djetinjasto hehe ako ih volis zaljepi ih po cijeloj kuci :)

    ReplyDelete
  4. Ohh ja imam zvjezdice po cijeloj sobi i bas su simpa :D Svako ko prespava kod mene odusevljen je njima :D
    I ja volim slikati stare interesantne zgrade.. fotoaparat mi je stalno pri ruci :)

    ReplyDelete
  5. Hehe, i ja to radim, mada ne objavljujem na blogu, možda sam mogla početi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uuuu to bi bilo super, ja obozavam da gledam takve slicice:)
      Jos ako su propustene kroz neki filter da ih oboji nekom retro notom-milina:)

      Delete