Friday, June 1, 2012

this+that

1. Danski keksići, za koje sam ostavila recept u nekom od prethodnih postova i moja nova prevelika šolja za kafu, da mi ulepša predstojeći ispitni rok.
2. Pupu, trenutak pre napada na moje lice. Iz čista mira mi je skočila na stomak da se mazi, i sekundu pošto sam je slikala, dobila sam detaljno umivanje :)
3. Broš koji sam skoro napravila, i za sada stoji na ovoj torbi jer prelepo izgledaju zajedno. Mnogo mi je lep, podseca me na neka lepa vremena, kada se mnogo više slušao radio, kada je muzika bila mnogo bolja i na onaj prelep osećaj kada baš tu pesmu koju ne možete da izbacite iz glave puste na radiju.
4.Železnička stanica u Nišu. Obožavam železničke stanice i vozove <3
p.s.Nepovratno sam zaražena instagramom. Možete me naći na @OneCreativeBunny

4 comments:

  1. Replies
    1. To je zekonja :D
      Mada ljudi uglavnom pomisle da je morsko prase kada ovako povije usi :D

      Delete
  2. Zeko je meden. Milovala bih ga.
    Bros izgleda super.
    I ja volim vozove, nekako su mi jsetni i romanticni.

    ReplyDelete