Thursday, June 21, 2012

I'm back!

Ne volim da zapostavljam blog, međutim nisam bila besposlena ovih desetak dana : položila sam tri ispita, preživela trovanje hranom (ili vodom?), odlaske u hitnu i infuzije, napravila svašta nešto lepo, fotografisala isto to, išla prvi put ovog leta na bazen i kupila novi kupaci, kada sam ustanovila da mi se stari raspao:)
Zbog svega toga sam napravila četvorodnevnu pauzu od sajber sveta i baš mi je prijalo.
Evo šta sam napravila u međuvremenu:
Malo sam se bavila origami zekama, i ovaj mi se toliko dopao da sam morala da napravim broš od njega. Inače, pravila sam ga po uputstvu odavde.
Već sam pomenula da sam slaba na srca, a u ove preslatke retro minđušice sam se zaljubila! Napravila sam ih od običnog "Fima soft" i "Fima effect" sa šljokicama,pa sam još dodala malo šljokica zbog teksture.

Ovaj prsten je napravljen po narudžbini uz pomoć mog divnog dečka <3
Nažalost nisam uspela bolje i bliže da uslikam, pošto je napravljen uveče, i odmah spakovan za slanje ujutru, ali nema veze, pošto ću da napravim još jedan ovakav za sebe, pa ću njega slikati detaljnije.
Planiram da otvorim FB grupu, samo da nađem malo vremena da se tome posvetim(uskoro).








6 comments:

  1. Svaka cast na polozenim ispitima, sada bi mozda bilo u redu reci- streberu :) ali onako, pozitivno.

    Od radova moram da istaknem mindjuse :) srca su bas zanimljiva i lepa. A i lepo stoje.
    A kamioncic mi je bas sladak. Svaka ti cast na tolikoj urednosti i preciznosti :) i samo tako nastavi.

    Zar ti nisi imala vec grupu? Hmmm... nesto sam lose zapamtila onda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh, hvala, inace planiram jos tri da polozim u ovom roku :)
      Inace srca za mindjusice sam pravila sekacem za papir, pa spajala dva kako bi bila sva jednaka.
      Imala sam grupu, ali je neobjansnjivo nestala jednog jutra, jos uvek mi nije jasno kako i zasto. Sad planiram novu da napravim:)

      Delete
  2. oh tako je slatko ovo malo od origamija i mali autic i srca!! sve slatko jako!
    i cestitke na ispitima!

    ReplyDelete
  3. Juuuu svašta nešto lepo si pravila, prsten je hit :D
    Nadam se da je sada bolje, i čestitam na ispitima :**

    P.s. drago mi je da si se vratila

    ReplyDelete