Sunday, October 7, 2012

this+that

1. Moje nove cipelice  <3 Tople+prelepo stoje+slažu mi se sa garderobom+nepromočive+imaju kariranu postavu. Još samo da najzad dođe jesen, pa da ih nosim :)
2. Nakit u nastajanju : ponešto pravim po narudžbini, a nešto pripremam za oktobarsku "Modu za poneti" (u nadi da ću opet da učestvujem).
3. Nova šolja za kafu, koju sam tek pre nekoliko dana počela opet da pijem (traume iz junskog  ispitnog roka, kada sam imala dve nedelje da spremim 5 ispita). 
4. Pogled na Savu i Brankov most sa mesta na kome sam izlagala na septembarskoj "Modi za poneti".
------------------------------------------------------------------------------------------------
1. My new shoes <3 I looove the color and how comfy they are. Now I'm just waiting for autumn to actually begin so I can wear them.
2.Work in progress
3.New coffee mug. I realy loved coffee until I spent 2 weeks studying day and night for 5 different exams during july. I recently started drinking it again, so I had to buy new mug to celebrate :)
4.Branko's bridge and river Sava (Belgrade)

7 comments:

  1. Ajoj, ako dođeš sada u oktobru na modu za poneti opet neću moći da dođem da te vidim, radim na sajmu knjiga...dođi ti mene da vidiš, hehe :D

    ReplyDelete
  2. Sajam knjigaaaaa! Tu dolazim obavezno :D

    ReplyDelete
  3. Nice!!! thank you so much for your comment!
    I follow you now!
    Want us to follow by facebook? let me know...
    Have a good week! and my G+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
  4. Nakit (u nastajanju) je presladak :)

    ReplyDelete
  5. Nakit je super!
    Cizmice su preslatke, tople i prakticne.

    ReplyDelete
  6. Da li smem sve da lajkujem? :) I kariranu postavu i one miini mašine za kucanje i tufnastu šolju i pogled! :)

    ReplyDelete