Saturday, October 13, 2012

This print really bugs me. (DIY:Pattern shirt)

Ne volim bube, zbog čega je i čudno moje oduševljenje desktopom koji imam već par meseci.
Još otkad sam ga postavila imam želju da imam takav print na majici, samo u malo drugačijim bojama. Pokušala sam da nađem radnju gde će to moći savršeno da mi odštampaju, pa pošto takvu nisam našla, rešila sam da to uradim sama.
Inače, u poslednje vreme sam opsednuta senf žutom bojom, i bila sam prilično tužna kada se na mojoj jedinoj i teško nađenoj majici te boje pojavilo nekoliko misterioznih svetlih fleka, koje ništa nije moglo da ukloni. Pošto svakako nije bila za javnost, rešila sam da nju upotrebim za eksperiment.
--------------------------------------------------
I`m not keen on bugs, so it really surprised me how much I love this desktop picture.
From the minute I saw it, I wanted a shirt with print like that. Since I couldn`t find a place where they could print it on perfectly , I decided to draw it myself. 
I am currently obsessed with `mustard` yellow, and it took me a long time to find a shirt in that color that fit me well, and when I finally did, after first wash i noticed some wierd white stains. I tried everything I know to remove them, and since they felt really comfortable on my shirt and didn`t wan`t to be removed, I decided to  draw bugs over them.
-------------------------------------------------
Pribor koji mi je bio potreban:
-parče bristol papira
-obična olovka
-tanke oštre makazice sa zakrivljenim vrhom
-skalpel
-flomaster za tekstil sa tankim vrhom
I majica, jelte.  
-------------------------------------------------
Supplies:
-piece of cardboard
-lead pencil
-sharp little scissors
-scalpel for paper
-textile marker
And T-shirt of course.

Prvi korak je iscrtavanje željenog šablona.                   First thing is to draw pattern.
Drugi, i možda najpipaviji korak je pravilno sečenje šablona. Za ravne delove je najbolje koristiti skalpel, a za zakrivljene makazice sa zakrivljenim vrhom, jer mnogo olakšavaju stvar.
-----------------------------------------------------
Second step is to cut out the stencil, and it could be very tricky, so be careful.

Odlučila sam se za ovaj marker za tekstil jer sam na netu pročitala da su jedni od boljih koji se kod nas mogu naći, a postoje u tanjoj varijanti. Jedina neobična stvar u vezi njih je što po završetku crtanja odevni predmet ne treba da se prepeglava, već da odstoji 24 sata na suvom mestu, i posle toga može da se nosi ili pere, bez bojazni da će se crtež skinuti.
--------------------------------------------------------
This is marker I decided to use because I read some good reviews about them. When you finish drawing, you just leave shirt on a dry and dark plac for next 24 hours, and after that you can wash it and wear it.
E sada glavni deo:
Majicu treba navući na neki karton, kako se crtež ne bi preslikao i na zadnji deo. Kada odredite mesto na kome će se sličica naći, namestite šablon i čvrsto ga držite)narolito ako tekstil ima dosta elastina, bežaće kao lud), barem dok ne iscrtate konture, a zatim možete i da ga sklonite i popunite crtež po želji. Ovo zahteva određeno vreme, pa sam ja posao podelila na nekoliko dana, da mi majica ne bi dosadila i pre nego što je napravim :)
------------------------------------------------------------
Third step is to acctualy draw. The best way to make sure that you won`t stain back side of your shirt is to put a piece of cardboard between front and back side. Then, put your stencil on the place you marked, draw outlines very carefully and then remove stencil to fill them up.
-------------------------------------------------------------
Pošto su obe bube trebale da bubu iste na mojoj majici, osim što je jedna raširila krila, a druga ne, prvo sam iscrtala svaki drugi red prvim šablonom, a zatim napravila drugi:
-------------------------------------------------------------
This is the second stencil I used, and I made it from the first one, because I wanted to be sure that bugs are the same size.
I opet iscrtavanje kontura-popunjavanje, iscrtavanje kontura-popunjavanje,...(nekoliko dana kasnije) - TA DA!
----------------------------------------------------
And now-the boring part. It is pretty much job to draw all those bugs, so I drew a couple bugs a day for few days aaaaand (drums please) - this is the result!

Varijacije na temu su bezbrojne, bitno je samo dobro osmisliti šablon, paziti prilikom iscrtavanja i imati puno strpljenja, rezultat ga je svakako vredan :)
------------------------------------------------------
You can draw pretty much any pattern you want. The key to sucess is to make a good stencil, so if you need any help, please contact me :)




14 comments:

  1. :O Hoću ja, moram da nađem taj marker!

    ReplyDelete
  2. Super ideja :) Odlicne fotografije :)
    Hvala za tutorijal :)))

    ReplyDelete
  3. How cool you made this! Maybe you are interested in a collaboration with my online fashion magazine, you could write some articles on it and create something nice!
    Write me at info.forerunners@libero.it to learn more!
    And lovely blog here, wanna follow each other? Visit my blog and let me know....hope you will like my posts!
    XOXO
    Ylenia

    ReplyDelete
  4. Thanks dear, I'm Following you back!
    XOXO

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. GREAT POST:)
    Your blog is so wonderful and Im following...I hope you follow me also:)

    If you want some cute swedish decor inspiration...check out my blog:)

    Have a great day dear

    LOVE Maria at inredningsvis.se
    (sweden)

    ReplyDelete
  7. wow suuper ! odusevljena sam kako je jednostavno a efektno. definitivno moram probati!

    ReplyDelete
  8. nisam neki fan bubica al ove tvoje su skroz slatke :)

    ReplyDelete
  9. Super ti ispala majica. I ja imam markere, ali radila sam samo jednu majicu.

    ReplyDelete
  10. Odlicna i ideja i realizacija,mnogo je lepo,nacin pisanja postova odlican:)

    ReplyDelete