Tuesday, October 9, 2012

Blackbird


Minđuše na šrafić, dužine 17mm, a na najširem delu su 8 mm.
-----------------------------------
Stud earings, dimensions 17x8mm.
Palo mi je na pamet da napravim ove minđušice kada sam pre neki dan kroz prozor gledala nebo prepuno ptica (još jedna stvar koju volim kod jeseni :) . Inače baš baš volim da nosim minđuše šraf ( i imam pozamašnu kolekciju koju možete videti ovde ), i teško pronalazim baš onakve kakve kakve zamislim, pa ih sve češće sama pravim. U principu, tako sam i počela da se bavim pravljenjem nakita - pre nekoliko godina apsolutno nigde u Srbiji nisam mogla da nađem nakit po mom ukusu, pa sam počela sama da ga pravim (i na sreću mog studentskog budžeta, ima još dosta ljudi kojima se sviđa:) . Elem, dok sam ih pravila, nikako nisam mogla da izbacim ovu pesmu iz glave, pa vas ostavljam sa njom do petka ;)
-----------------------------------------------------------
Few days ago I noticed how many birds there are in the sky (another thing I looove about fall is watching sky covered with birds), and I thought to myself that it would be really nice to make little bird studs. I love stud earings (you can see my little collection here ) and I acctualy started making jewelry because back in time in Serbia I just couldn`t find studs that I liked.
While making this earings, I just couldn`t get this song out of my head, and that`s where the post title came from :)

5 comments: