Thursday, May 16, 2013

DIY oxford sneakers


Za ovaj projekat potrebne su vam obične platnene patike, akrilna boja i četkica. Da bi crtanje po tekstilu bilo što preciznije i izvlačenje linija lakše, poželjno je da pored ovoga imate još jednu tanju četkicu ili nekoliko čačkalica ili marker za tekstil iste boje kao ona kojom oslikavate patike.
--------------------------------------------------------
For this project you will need plain fabric sneakers, brush and acrylic paint. It would make things much easier and drawing lines more precise if you would have another thin brush, toothpicks or fabric marker same color as acrylic color you are using to paint those sneakers.


Prva stvar koju morate da uradite je da iscrtate običnom olovkom linije do kojih nanosite boju. Ne bih preporučila da koristite trajni marker ili marker za tekstil u ovom koraku jer je onda mnogo teže ispraviti eventualnu grešku prilikom crtanja kontura.
------------------------------------------------------
First you need to draw outlines. I used 2B pencil , because it is easy to erase if I make any mistakes. I wouldn't recommend using permanent or fabric marker for this step, because then it's not easy to fix any mistakes.


Nakon toga sve što treba da radite je da popunite konture. Najzahtevniji deo je iscrtavanje oko ovih kružića, trebalo mi je oko sat vremena po patici da to uradim. Ali nakon toga je vrlo lako i brzo ide.
-------------------------------------------------------
After drawing outlines you start painting. The hardest part is painting around those little circles, it took me about an hour per shoe to do that! But after that, it is very quick and easy.




Hope you like this project!



13 comments:

  1. Jaooo sto je dobar ovaj projekat! Svaka ti cast!

    ReplyDelete
  2. ovo je predobra ideja ali cini mi se da se bas mora biti pazljiv kod izvedbe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moras biti strpljiva pre svega, meni se desilo da sam pozurila pa sam zabrljala i morala da prepravim ideju malo :)

      Delete
  3. Kada sam ja pre tri godine farbala patike, svi su mi se smejali. :) Baš mi je drago da je takav vid umetnosti zaživeo kod nas i viđam na ulici sve više DIY patika. Zamisli kada bi mogli da pronalazimo gomilu oblika i tipova cipelica za ovakav rad? Znam da Vans slipons imaju da se kupe blanko, ali naravno, ne kod nas. Odličan dizajn i svaka čast na strpljenju! :*

    ReplyDelete
  4. Predivno izgleda. Sad cu i ja da se bacim na bojenje :)

    ReplyDelete