Wednesday, May 8, 2013

What I've been DIYing lately

Proteklih deset dana sam imala DIY napad...
Majica urađena po narudžbini tehnikom kao u ovom postu.
Majica koju sam lično istufnala, za neki dan ću vam pokazati  i kako, ko me prati na Instagramu je verovatno već video sličicu.

Kupila sam 2 vrste samolepljive folije i malo dekorisala sobu.


Malo sam reorganizovala ogrlice kako se ne bi petljale međusobno i prljale od prašine.


Pošto je "washi" traka užasno skupa za neke veće projekte, rešila sam da sama napravim ukrasnu lepljivu traku uz pomoć ukrasnog papira i trake koja je lepljiva sa obe strane. Napravila sam po koji metar koristeći svaki ukrasni papir koji sam imala u kući i koristim je da pakujem porudžbine i prikrijem mesta gde su se oštetile tapete u sobi :)


Smislila sam kreativan način da iskoristim ukrasne sijalice preko cele godine i napravim malo romanticne atmosfere u sobi (više detalja uskoro).
 Ovo su sličice DIY projekata koje sam uspela da završim tokom ovog mini raspusta, ostalo je još nekoliko nezavršenih koji su mnogo interesantni i jedva čekam da prođe sezona ispita da ih završim i podelim :)




6 comments:

  1. Odlično sve izgleda! Svaka čast! ♥

    ReplyDelete
  2. bogme si ti svašta nešto diysovala :)
    baš je sve supperrr :)
    oblačak sa novogodišnjim sijalicama mi je woohoo :D

    ReplyDelete
  3. i meni je oblacak omiljeni,volim to svetlo koje daju sijalice,a bzvz mi bilo da ih samo nakacim negde bez reda:)

    ReplyDelete
  4. Jaooo, jedva cekam sve da vidim :) Mnogo mi je sve slatko... :)

    ReplyDelete
  5. ja sam vec sve ovo spijunirala na instagramu i oblacici su mi i dalje omiljeni!
    i tokom cele godine mi barem jedne novogodisnje sijalice stoje u sobi :)

    ReplyDelete