Thursday, May 9, 2013

DIY : Polka dots shirt / Uradi sam : Majica na tufne

Želela sam roze majicu na bele tufne i ,naravno, nigde nisam našla, pa sam rešila da napravim. Umesto da se petljam da pravim pečat od dekor gume ili obične gume, iskoristila sam ono što mi je bilo pri ruci - gumica sa obične olovke. I poslužila je perfektno. Osim nje, potrebna vam je ,jelte, majica, boja za tekstil, parče kartona na koji ćete "obući" majicu kako se ne bi preslikavala boja na drugu stranu i parče kartona/plastike/paleta na koju ćete sipati boju. I malo strpljenja dok se uhodate. Najbolje je da uradite prva dva reda po širini kako biste imali orijentaciju, i kada to završite, ostatak ide prilično lako. Trebalo mi je oko sat vremena za prednju i 45 minuta za zadnju stranu.
Ja sam htela da tufne budu gušće pri dnu, a ređe na vrhu i mislim da sam uspela da napravim prilično dobru majicu. Ja sam u svakom slučaju oduševljena i nosim je baš često :)
-----------------------------------------------------------
I wanted to buy soft pink shirt with white polka dots and ,as you can guess,  I couldn't find one anywhere. So I decided to make one. Instead of creating dot stamp, I used eraser on top of the pencil I use to sketch and it worked perfectly! Beside that, you will need shirt (duh!), textil color, piece of cardboard (put it inside your shirt to make sure color stays on just one side) and piece of cardboard or plastic palette. And a little bit of patience. The hardest part is to stamp two bottom rows, after that is easy. Most interesting thing is that I didn't need much time, I finished front side for about an hour, and back side for about 45 minutes.




5 comments:

  1. Zanimljivo izgleda...
    Ovo za gumicu za olovku sam videla na nekom tutorijalu za nokte... :) ali veruj mi, ne bih se setila da i ovako primenim... Eh!

    ReplyDelete
  2. Ja sam ovo mislila da uradim sa cipelama od vestacke koze. Sta mislis, da li ce boje primiti ova boja za tekstil ili da uzmem onu olovku za tekstil? Ne znam da li im se to "tekstil" odnosi i na vestacke, crvsce materijale za obucu...

    ReplyDelete
  3. Mislim da je za obucu bolje da uzmes akrilnu boju. A za tufne bi mozda bolje radio pecat od dekor gume nego ovaj,jer je ovaj tvrdji:)

    ReplyDelete
  4. Hvala puno na savetima. Radim uskoro pa javljam...

    ReplyDelete